walimah naqibah kami..


::salam::
::bismillah::

TAHNIAH untuk PUAN KHADIJAH + ENCIK SYUHAIB..hehe..huhu..maka pada 6.6.09 berlansuglah akad nikah naqibah kami dan suami beliau di masjid UKM...saya tak dapat datang ar..tgh dlm ktm lagi time uh..tghri tuh baru lah smpi bangi..:)

bawah ni sume time akad nikah..time majlis dia kat dewan gemilang UKM 7.6.09 nanti..a.k.a esok ar..







huhu..sajer jer..smntra ada masa nak updte blog..SELAMAT PENGANTIN BARU buat KAK DIJA+SYIHAIB dan KALIAN semua yang bakal dan akan melansungkan perkahwinan..terutama kepada seluruh rakyat malaysia..;P

semoga diberkati ALLAH selalu..;) ::SENYUM::

7 Response to walimah naqibah kami..

  1. WF:ciktim says:

    tahniah utk kak dija. wah korang dapat bapa la ek..

  2. afra` says:

    alhamdulillah~..

    selamat kawen pada beliau..

    TAHNIAH!

  3. huhu~windu time tu..
    hehe...

  4. afra` says:

    hehe..;)

  5. dijariza says:

    kekeke... gmbr lembaga, bulan, syaimaa' d bride pown adeke?
    best2 tgk gmbr tuh.
    tks dtg meneman dan membantu yer, termasuk cek atirah yg comey

  6. afra` says:

    ehee..mstilah gmbr2 tu kne ada..lebih2 lagi gmbr syaima' de bride..sbg bukti..x lame lagi dia plak..wkakaa..

  7. salam.
    cissss. ngumpat ana an.. pehh..
    ana tak mampu nak langkah bendul nan banyak dlm usrah kite tu ha. hailaa.
    kak afra', nanti dah ada khabar terbaru, silelah takyah main tipu2 ea. kuang3.

    -syaimaa'-