ilmu yang banyak~


..salam..
..bismillah..

i.l.m.u
al ilm bila amalin kal syajar bila thamarin
ilmu yang ada jangan kte beku kan iya..yeah~SEBARKAN..LUASKAN..KEMBANGKAN..umpama bunga mawar yang kembang ditaman..mekar segar..

kuasai segala ilmu ALLAH ni..anda akan rasai wow..SUBHANALLAH..seronoknya..menariknya~

itulah dia keasyikan kte apabila dapat sesuatu ilmu..samada kte kuasai atau tak..xkesah..sikit2 lame2 jadi bukit..

jangan cari alasan untuk kte tidak kuasai banyak bidang ilmu..
berilah peluang pada diri itu..

bidang pendidikan..fokus pada method pengajaran n pembelajaran (PnP)..
bidang lukisan..fokus pada kemahiran kte utk manfaatkan..photoshop..
bidang accounting..fokus pada pengurusan kewangan..DUIT2..
bidang architecture..fokus pada manager desingner..reka ape2 yg dia suka..
bidang engineering..fokus pada molekul2 dalam besi..angkasa..bangunan..
~sub2 je nih~ape yang saya tau..

saya sangat suka pada 5 bidang nih..hehe..masih cube untuk kuasai lebih mendalam..

tapi yang saya mmg aim adalah nak hafal QURAN 30juz seblom umur dah jadik 25..

doakan

begitulah...ILMU..macam2 ada..

selamat mengusai ilmu yang ALLAH bagi ni..masa ada..tenaga ada..kemampuan ada..
teruskan~










~hehe...sume projct2 yg x sempat2 nak update~
laptop2..cari duit..beli ar..adoi~

.:alatan-ilmu.skill.laptop~fikrah.picture.photoshop > blogspot.fs.:.

~ilham:hotel 5 bintang~bilik bos.

2 Response to ilmu yang banyak~

  1. k afra' mmg byk ilmu..
    cedok cedok cpat!!!
    hehe..

    -syaimaa'-

  2. afra` says:

    haha..hang nak merepek ape ni syema'..ngee..haha..~smoga kite sume dapat kuasai n hayati ilmu2 yang banyak ini~