Kaji Orang


::Salam::
::Bismillah::


Hmm. Kalau rasa nak kaji orang. Sapa2 ja lah. Cari maklumat dari musuh dia. Patu cari maklumat dari sahabat baik dia. Dah kumpul2. Susun balik. Tapis. Analisis dan... -- SIAPP. :)Anda sendiri akan tahu sendiri keadaannya. Betol endak?

Kenapa kene kaji dari kedua2 pihak? Ahha. Sebab..

- Kalau kaji dari musuh sahaja, maklumat dari kajian kita semuanya negatif. Bila kita baca pun. Fuh2.. Dasyatnya. Teruknya. Ooo. Nakal rupenya.

- Kalau kaji dari sahabat baik dia, maklumat nya sopan, baik, positif dari semua sudut. Baca pun rasa cool ja. Tenang mungkin. Rasa best!

- Bukan kalau dan kalau lagi.Maka, buatlah kajian dari musuh dan sahabat baiknya. Anda akan dapat rasa kepuasan.


Hadaf kajian -- boleh fikir sendiri. Bebas. Selagi baik. Teruskan.


.....................................................................

.Tak semestinya nak kaji orang.
.Kaji benda pun boleh.
.Kaji ideologi boleh.
.Kaji pemikiran boleh.
.Kaji kumpulan boleh.
.Selagi nama dia kajian.
.Semua boleh.
:)
p/s: tak sangka dah 2nd year. Sem depan 3rd year. Tapiii.. Tak tahu lah nak masyi cemana..--alasan. :P

7 Response to Kaji Orang

  1. sukaa.

  2. (^__^)v

    tengah dok pikir..awak golongan hufaza'..ramai sgt dok makan laki puan sama2..soh kawen x nak..adehai..

    ---mereka tahu---

  3. silap..bukan 'awak' tapi 'awat'..

  4. thaaqhib says:

    sebab dia suka kawan ngan pompuan tu la~

    erm... 'aikol'ist never works for this.. but saikologist will..

    opss..to say, nahnu duah wala qudhah..am i right

  5. yer..betol..laisa qhudah..

  6. saje tambah2..:)

    aikolist-never work for this..

    ~as long there is no problems for them and xd break undang2 umum,negara,antarabangsa..xd buat2 hal--acceptble.

    saikologist-will..

    ~they will strt thnkg. why n wht its happen. or, fikir yg kite nyer systm/envrmnt yg mudah sgt jadikan hal ni berlaku.--pending.

    so? kita yang mana? boleh pilih..byk lagi pilihan lain..:)

  7. job says:

    ,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社