Raya 2010


::Salam::
::Bismillah::

Ada satu rasa. Ada satu perkara. Tak puas! Macam ada x selesai.

--

Alhamdulillah. Kami sekeluarga beraya dan dapat pulang ke kampung, bersua dengan Nenda2, pakcik2, makcik2, sedara mara. Walaupun tidak semua, tapi seronok juga. Serta dapat makan makanan yang sedap. Best!

Ini gambar di hari raya. Syukur!


Aktiviti Musim Raya (bermula dari Raya Pertama hingga Ketujuh):

1. Balik Melaka (rumah makcik) jumpa Nenda Jamilah dan Makcik serta keluarganya.

2. Balik Pahang (rumah nenda) jumpa Nenda dan sedara mara.

3. Sembahyang Raya di Masjid Kampung Batu Balai, Pahang.

4. Pergi Majlis Aqiqah Anakanda Umairah Al-Mutmainnah (Abg Li + Uti).

5. Hadiri Majlis Pernikahan Kanda Asma' Salsabila dan suaminya.

6. Mengait dan mengutip buah-buahan di kampung.

7. Ziarah menziarahi sedara mara di Pahang dan KL.

8. Hantar Adinda Aqilah ke KLIA. Beliau pergi Jordan. Uhh, nanges!

9. Ziarah kawan baru di Bangsar (Kak Raudhah) dan Seremban (Kak Azwa) bersama Kak Mun.
rumah Fatin Hubb Huna nanti dulu lah yer. Tengok masa. Hee.

10. Cuba untuk tenang dan tidak kelam kabut dalam menyelesaikan kerja2 sekolah yang x siap lagi. Kejang.


Nota:
.... Susah!!
.... Cuba lah dulu. OK!

7 Response to Raya 2010

  1. muka nt macam copy paste dr mak nt!

  2. thumbs up~ setuju kenyataan tersebut!!!!^__________________^

  3. hehe.

    syukur!

    jika ada butang like, saya tekan.

  4. Ramainye??!!!
    Ramainye??!!!
    dan
    Ramainye??!!!

  5. dan syukur! :)

  6. nur fatin says:

    bak kata afra' sendiri-fotostat!

  7. hee.

    istilah yang saya suke.

    kalau saya dapat jadi org yg charecternya sama mcm mak saya pun sgt best!