Lambaian Manja


::Salam::
::Bismillah::

Bila mahu lepas. Kau ambil balik.
Bila rasa penat. Kau lari balik.



Ini slip peperiksaan.

Masa ini adalah masa untuk saya tajamkan akal berfikir lebih cekap dan bagus semasa menjawabnya. Tetapi banyak masa saya akan gunakan otak kreativiti untuk mengolahnya. Bukan fakta bukan juga auta. Tapi idea. :)

Cabaran besar ketika peperiksaan.

1. Mudah tertidur bila mengadap kertas periksa. (akan peruntukkan 15m/lebih untuk tidur).

2. Idea tidak keluar terus.

Doakan saya berjaya. Kerana saya masih memerlukan doa kalian. Doakan kami!

Nik Afra' Nik Mohd Azam. Tahun 3. Sem 1.

3 Response to Lambaian Manja

  1. bersama.

    maaf kan salah silap saya.
    terima kasih atas segalanya.
    kalau ada hutang bagi tahu, nnti bayar.

    aigoo. bercinta sungguh lah study ini.

  2. nur fatin says:

    slip jadual exam rupanya.ingatkan result..canggih juga.

    jadual kami di sini ditampal dan salinlah sendiri.tempat untuk exam pun belum tahu.jadi, carilah sendiri nanti.lagi canggih kan.

    btw, bittaufiq wannajah ukhti!

  3. hehe.

    mesir dengan seninya tersendiri.

    kire kalau x jumpa tempat exam, x gi exam lah org tu kan.

    --

    result? uh. sogan cek.. :P
    doakan ya!