Detik Jauh 2010


::Salam::
::Bismillah::

Nik Afra' Nik Mohd Azam::2010

Bermula detik baru
Bermula azam baru
Bermula karekter baru

Perasaan
Bercampur baur
Ada yang gelisah
Ada yang gembira
Ada yang pedih
Ada yang parah
Aku tetap disini
Masih berdiri
Masih menapak
Bersama hari-hari baru
Bersama ujian-ujian baru
Bersama tugasan baru

Maafkan aku
Aku tetap hadir
Jika tidak sampai
Ia bakal diganti

Aku sedar siapa aku
Aku sedar apa yang telah berlaku
Aku harus sedar segalanya

Doakan aku kuat!!
Kerana masih banyak misi dan visi
Yang hingga kini belum selesai

~hati terus tabah..sucikan! ---Hold My Hand---
note:
lama sudah tidak ber karya.
sekalipun tahu karya saya tidak seberapa.
tetapi jauh di sudut hati.
ia sungguh bermakna.
di type segalanya spontan.
menggambarkan fenomena.
melepaskan kekusutan.
mendapatkan kepuasan.
terus melangkah jauh!!

0 Response to Detik Jauh 2010