Saya Yakin


::Salam::
::Bismillah::

Seperti post yang lalu. Saya katakan, saya sudah pun menjejaki tahun 3. Boleh tahan cabaran untuk belajar sem ini. Susah juga. Tapi sampai bila nak jatuh. Kenelah terus berdiri. Capaikan semula kegemilangan.

Untuk sem ini, saya ambil creadit hour sebanyak : 20.5.. Uhuuuu..
Hampir semua subjek killer. Terbaik!
Ada 8 subjek termasuk CCAC.

1. Family Management and Parenting
2. Introduction to General Linguistics
3. Fiqh Usrah and Muamalat
4. Introduction to 'Ilm al Mantiq
5. Al-Bayan wa Al-Badi' Sciences
6. Arabic Syntax 3
7. Testing and Assessment in Education
8. EAP

Maka, haruslah di spesifikkan azam itu agar segalanya berjalan lancar. DOA! dan DOA!

Saya mahu berjaya!!~

3 Response to Saya Yakin

  1. Unknown says:

    nak gak.

  2. hma says:

    j0m berjaya sama2! :)

  3. usaha tanpa doa = sombong
    doa tanpa usaha = bohong
    itu yang saya pernah dengar ^_^
    selamat maju jaya.
    jauhnya lah lagi saya punya destinasi